Kövesse friss szakmai híreinket!
huen

Online Toborzási Konferencia


A legnagyobb online HR konferencia 600 résztvevővel

Idei témánk: The big picture – üzleti fókusz a HR-ben

Idén, szeptember 27-én már 4. alkalommal rendezzük meg a HR szakma egyik legnépszerűbb tudásmegosztó eseményét, együttgondolkodásra inspirálva szakembereket, vállalatvezetőket és tanácsadókat. Évről évre teremtünk fórumot a legújabb toborzási trendek, személyes és vállalati szintű fejlődési és fejlesztési irányok bemutatására és megvitatására.

A HR-szakmát alapvetően átformáló digitális korszak küszöbén állunk. Évek óta beszélünk a legújabb online eszközökről és csatornákról, amelyek mellett ma már applikációkról, szoftveres és felhő-megoldásokról, digitalizált HR folyamatokról, mérhetőségről, ROI-ról és adatalapú toborzásról kell gondolkodnunk.A világ vezető szakemberei mind egyetértenek abban, hogy a hagyományos eszközeink, a személyes hálózatunk fenntartása és bővítése mellett fejlesztenünk kell digitális tudásunkat is. Főként a most piacra lépő generációk elérése, bevonzása és elkötelezése, valamint a sorra születő új szakmák, feladatkörök és speciális szervezeti kultúrák sikeres kiszolgálása érdekében.

A HR felé megfogalmazott üzleti elvárásokat már évek óta olyan hatások alakítják, amelyeknek csak akkor tudunk megfelelni, ha a toborzásra már nem pusztán támogató funkcióként, de üzleti fókusszal tekintünk. Konferenciánkon a legújabb online és digitális megoldások és sikeres hazai, illetve nemzetközi gyakorlatok bemutatásával erre a szemléletváltásra helyezzük a hangsúlyt.

Kiknek ajánljuk a részvételt?

  • HR-vezetőknek
  • Toborzási szakembereknek
  • HR specialistáknak (tréning, kompenzáció, toborzás)
  • Munkaügyi, munkajogi szakembereknek

HR szakemberek elérése az Online toborzási konferencián

Ha szeretne több mint 600 HR szakembert elérni változatos szponzori csomagjaink lehetővé teszik a workshopok támogatását.

A 2017-es rendezvény témái:

  • Globális online toborzási trendek
  • Online skillek – céges és személyes fejlesztés
  • A digitális korszak vezetői
  • Adatszerzés, elemzés és disztribúció a toborzási folyamatban
  • Célcsoport-elérés
  • Online jelenlét – munkaadók és munkavállalók jogai és kötelezettségei az online térben
  • A “bedrótozott nemzedék” elérése, elkötelezése
  • Profilozás
  • Felhő alapú toborzás
  • Kreatív álláshirdetések – social platformok, live stream megoldások

Kapcsolódó termékek

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.