Kövesse friss szakmai híreinket!
huen

HR workshopok


Négy órás workshopunk keretében általános piaci körképet mutatunk a jelenlegi munkaerő-piaci trendekről és változásokról. Segítséget nyújtunk az adott szektorban felmerülő toborzási nehézségek megoldásában.

Továbbá szakértői tanácsokat adunk a munkáltatói arculat hatékony építéséhez.

A workshop célja

  • A kollégák felkészítése, szembesítése a megváltozott munkaerő piaci helyzetre,
  • Friss látásmód kialakítása a jelentkezőkkel kapcsolatban,
  • Kiválasztás-felvétel fókuszú jó gyakorlatok átadása,
  • Munkakeresői élmény javítása,
  • A pozícióhoz kapcsolódó elvárások pontos, alapos és kreatív megfogalmazásának támogatása,
  • Employer branding stratégia építése és a dolgozói elkötelezettség növelése – fluktuáció minimalizálásának technikái,
  • Más munkáltatók által bevezetett hatékony módszerek megismertetése.

A workshop szekciói

Munkaerő-piaci helyzet változása

  • A munkaerőpiacot meghatározó és változóban lévő trendek és munkaerő-piaci helyzet bemutatása –
    • Fiatalok hatékony elérése
    • Munkakeresési szokások
    • Használhatóság
    • Mobil álláskeresés
    • Közösségi média
    • Ajánlási rendszer
    • Hitelesség

A cég, mint munkáltató, a munkakeresők szempontjából – tükör az álláskereső szemszögéből, marketinges szemmel

  • Trendek
  • Google
  • Seo
  • Google analytics
  • Miért fontos a bounce rate?
  • Social media (facebook, linkedin, glassdoor)
  • A pixelek szerepe
  • Marketing és hr – mit kérj a marketingestől? – avagy az employer branding „alapkőletétele”.

Employer branding kommunikációs eszközök a szektorban

  • Megjelenés
  • Állásbörze aktivitás
  • Események

Legjobb megoldások Magyarországon másoktól

Ebben a szekcióban összefoglaló képet adunk a cégét érintő szektorban a legsikeresebben használt gyakorlatokról

Jövőbeni trendek 

Bemutatjuk milyen még nem széles körben használt eszközök állnak rendelkezésünkre egy-egy toborzáshoz köthető feladat hatékonyabbá és sikeresebbé tételéhez. 

Pozíció leírás pontos megfogalmazása

A pontos és lényeges elvárások kreatív megfogalmazása (a megváltozott munkavállalói igényeknek megfelelően), ezen keresztül a keresési folyamat rövidítése.

Belső kommunikáció erősítése, hosszú távú elkötelezés és megtartás 

A dolgozókkal való hatékony és átlátható kommunikáció a kölcsönös elégedettség egyik alapja. A workshop belső kommunikációval foglalkozó részében a mindennapokban használható gyakorlatokat és tanácsokat adunk a hatékony belső kommunikációs stratégia kidolgozásához.

A workshop keretei

  • 4 órás tréning, előre egyeztetett időpontban
  • Felkészülési idő: 1 hónap
  • Ár: 600.000 Ft+Áfa

További részletekért keresse kapcsolattartóját vagy írjon emailt a jobline@hvg.hu email címre.

Kapcsolódó termékek

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.