Négy órás workshopunk keretében általános piaci körképet mutatunk a jelenlegi munkaerő-piaci trendekről és változásokról. Segítséget nyújtunk az adott szektorban felmerülő toborzási nehézségek megoldásában.
Továbbá szakértői tanácsokat adunk a munkáltatói arculat hatékony építéséhez.
A workshop célja
- A kollégák felkészítése, szembesítése a megváltozott munkaerő piaci helyzetre,
- Friss látásmód kialakítása a jelentkezőkkel kapcsolatban,
- Kiválasztás-felvétel fókuszú jó gyakorlatok átadása,
- Munkakeresői élmény javítása,
- A pozícióhoz kapcsolódó elvárások pontos, alapos és kreatív megfogalmazásának támogatása,
- Employer branding stratégia építése és a dolgozói elkötelezettség növelése – fluktuáció minimalizálásának technikái,
- Más munkáltatók által bevezetett hatékony módszerek megismertetése.
A workshop szekciói
Munkaerő-piaci helyzet változása
- A munkaerőpiacot meghatározó és változóban lévő trendek és munkaerő-piaci helyzet bemutatása –
- Fiatalok hatékony elérése
- Munkakeresési szokások
- Használhatóság
- Mobil álláskeresés
- Közösségi média
- Ajánlási rendszer
- Hitelesség
A cég, mint munkáltató, a munkakeresők szempontjából – tükör az álláskereső szemszögéből, marketinges szemmel
- Trendek
- Seo
- Google analytics
- Miért fontos a bounce rate?
- Social media (facebook, linkedin, glassdoor)
- A pixelek szerepe
- Marketing és hr – mit kérj a marketingestől? – avagy az employer branding „alapkőletétele”.
Employer branding kommunikációs eszközök a szektorban
- Megjelenés
- Állásbörze aktivitás
- Események
Legjobb megoldások Magyarországon másoktól
Ebben a szekcióban összefoglaló képet adunk a cégét érintő szektorban a legsikeresebben használt gyakorlatokról
Jövőbeni trendek
Bemutatjuk milyen még nem széles körben használt eszközök állnak rendelkezésünkre egy-egy toborzáshoz köthető feladat hatékonyabbá és sikeresebbé tételéhez.
Pozíció leírás pontos megfogalmazása
A pontos és lényeges elvárások kreatív megfogalmazása (a megváltozott munkavállalói igényeknek megfelelően), ezen keresztül a keresési folyamat rövidítése.
Belső kommunikáció erősítése, hosszú távú elkötelezés és megtartás
A dolgozókkal való hatékony és átlátható kommunikáció a kölcsönös elégedettség egyik alapja. A workshop belső kommunikációval foglalkozó részében a mindennapokban használható gyakorlatokat és tanácsokat adunk a hatékony belső kommunikációs stratégia kidolgozásához.
A workshop keretei
- 4 órás tréning, előre egyeztetett időpontban
- Felkészülési idő: 1 hónap
- Ár: 600.000 Ft+Áfa
További részletekért keresse kapcsolattartóját vagy írjon emailt a jobline@hvg.hu email címre.